Yenilikler

Oyunlar, insanoğlu içinde devamlı popüler olmuştur, mağara adamlarının binlerce yıl ilkin futbolu buluş etmiş olduğu zamana kadar uzanmaktadır.

Bu, bilhassa Sony PlayStation ve Sega Megadrive dahil olmak suretiyle bilgisayar oyun konsollarının ortaya çıkmaya başladığı 1990’larda devam etti.

Bu, bugün bıraktığımız daha iyi grafiklere ve daha gelişmiş özelliklere haiz yeni oyun konsollarının yolunu açtı.

Şimdiye kadar, hepsi bir İnternet bağlantısına gerekseme duyulmadan mümkün oldu, sadece Microsoft bir sonraki Xbox’ın devamlı takılı olmadığı sürece neredeyse çalışmaz olacağını söylediğinden, bu bir yada iki yıl içinde değişecek şeklinde görünüyor. geniş bant Web bağlantısı.

Bu, oyuncuların bundan dolayı yeni konsollar satın almaktan kaçınmaları ve eskilere, bilhassa de İnternet’e sınırı olan yada hatta erişimi olmayan kişilere bağlı kalma ihtimalini arttırıyor şeklinde görünüyor.

Bugünün dünyasında bu beklenmedik bir mesele şeklinde görünse de, bu gezegenin hala durağan(durgun) İnternet erişimi olmayan büyük bölümleri var, bu sebeple oyunlara erişim bağlantılar üstünde birazcık güvenilmez. uydu ile.

Buna ek olarak, gelecekteki bir oyun konsolu almaya kabul eden insanoğlu için, bu kısmen büyük kapasitesine karşın, İnternet’in sınırlarına haiz olması sebebiyle gelecekteki bir çalışmama riski yaratır.

Bu gerçek, son zamanlarda, şimdi bağlantılara atanabilecek yeni IP adreslerinin (benzersiz İnternet bağlantı tanımlayıcıları) olmamasıyla bir halde kanıtlanmıştır.

Pozitif tarafı, gelecekteki oyunlara ilgi eksikliği, ikinci el oyun pazarına, bilhassa yine yine oynanabilen zamansız klasiklere destek verebilir.

Ek olarak, toplumsal ağ siteleri kullanılacaksa, oyun konsollarına olan talebin mühim seviyede azaldığı bir süre gelebilir. Bunun, fizyolojik oyun cihazlarından ziyade web tarayıcıları üstünden oynanan büyük miktardaki oyunlardan kaynaklandığı söyleniyor.

Fizyolojik konsollara olan talebin sıfıra düşmesinin sebebi, artan sayıda oyunun ek fizyolojik kontrolörlerin çalınmasını gerektirmesidir.

Bunun mühim bir örneği, genel oyun deneyimini geliştirmek için bir konsola bağlanabilen oyuna özgü denetleyicilere haiz Nintendo Wii konsoludur.

Sonuçta, mevzunun hangi tarafını düşündüğünüze bağlı olarak, oyunun geleceğinin aşağı yukarı eşit oranda pozitif yönde ve negatif puanlara haiz olduğu görülüyor.

Yenilikler